niedziela, 13 maja 2012

Yamaha R1 - Stunt Bike

Aktualny model nad  którym pracuję już od ... hymm ... 8 miesięcy to popularna Yamaha YZF-R1.
Jest to wyrób firmy Tamiya w wersji Taira Racing


Nie będzie to jednak standardowe wykonanie tego modelu.
W przedostatnim konkursie modeli cywilnych na forum pwm.org.pl naoglądałem się wyczynów kolegi Siary przy produkcji zdezelowanego VW ogórka i tak mnie to natchnęło że postanowiłem też podjąć jakąś małą próbę zrobienia czego zużytego.
Modeli dwuśladów dotkniętych upływem czasu lub działań użytkownika już było sporo więc pomyślałem że może jednoślad byłby dobrym pomysłem i wtedy wpadł mi do głowy pomysł na Stunt Bika!
Jakimś wielkim fanem tego sportu nie jestem ale parę razy widziałem wyczyny gości których normalna jazda na ścigaczu już nie kręci. Robi to spore wrażenie.
Przypomniało mi się że mam nawet w swoich zasobach fotki z jakiejś imprezy motoryzacyjnej na której były pokazy stuntu.
Pokopałem w płytkach ze zarchiwizowanymi zdjęciami i ta da...


R jedynka stuntera o pseudonimie Raptowny. Zrobiłem kilka fotek podczas wyścigów na 1/4 mili odbywających się w 2007 roku na lotnisku Bemowo. Przydało by się ich więcej ale przynajmniej są w dużej rozdzielczości.
Miał to być luźny projekt stunt bika bez nadmiernego wzorowania się na tym konkretnym egzemplarzu ale jakoś tak wyszło że chyba będzie to miniatura sprzęta Raptownego.
Postaram się pokazać co udało mi się zrobić do tej pory i biorąc pod uwagę moje mizerne postępy może uda się dogonić bieżące poczynania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz